Activităţi realizate inainte de semnare a contractului de finantare
- Identificarea proiectului
- Fundraising(Linia de finanţare deschisă prin POR 3.2 s-a dovedit a fi cea mai potrivită soluţie pentru realizarea obiectivului de extindere a serviciilor Asociaţiei)
- Achizitia Serviciului de consultanţă pentru elaborarea proiectului
- elaborarea proiectului
- elaborarea Studiului de Fezabilitate
- elaborarea studiului geo-tehnic
- elaborarea Analizei cost-beneficiu
- elaborarea Proiectului Tehnic
- Selecţia membrilor echipei de management a proiectului
- Desfasurarea activitatii de management a implementării proiectului
- Organizarea achizitiei publice privind executarea lucrărilor de construcţie
- Achizitia serviciului de diriginte de santier
- Desfasurarea activitatii de dirigintie de santier
- Execuţia lucrărilor de Construcţii – arhitectură, rezistenţă, instalatii
Sistemul constructiv propus are la bază structura cu pereţi portanţi din zidărie.
Structura clădirii – descrierea funcţională a clădirii:
Parter
- Zona primire cu windfang, sala de tratament, birou Centru de Ingrijire la Domiciliu, sala de aşteptare, depozit.
- Cantina/sala multifuncţională;
- Zona bucătărie;
- Sala aşteptare, grup sanitar, holuri
- 10 camere cu 2 paturi, 10 camere cu 1 pat, 2 camere respiro, camera de garda, 2 săli de tratament, camera de zi
Etaj
- Hol cu scara .
- Sala protocol, birou administrativ, contabilitate, secretariat, sala director.
- grupuri sanitare
Durata de realizare a acestei activitati este 12 luni.
- Monitorizarea şi evaluarea lucrărilor efectuate
Achizitia serviciului de Informare si publicitate :panou publicitar temporar si o placa permanenta conform manualului de identitate vizuală a Programului Operaţional Regional în faţa clădirii care va fi realizata prin acest proiect.
- Evaluarea şi recepţia lucrării
- Obtinerea acreditarii pentru noul centru rezidenţial
- Desfăşurarea Auditului extern al proiectului